marcel1.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Marcel

Reacties

Reacties

Martijn

First Post ;-)
Veel plezier tijdens je reis!!

HRB

goede reis!!

Judith

Heel veel plezier Marcel!
Ik houd je blog in de gaten!
Wel schrijven he? En foto's graag!!!!!
Have FUN!!!!!
X Judith

Leo

Hoi Marcel,
Een mooi avontuur aan het beleven?
En dan nu vandaag het hoogtepunt; de zonsverduistering.
Ik wens je een dag (en ook een vakantie) toe zonder ook maar een wolkje aan de lucht; 'dat het een supermoment mag worden!'

Groet, Leo

Inge

Ha Marcel, ik sluit me aan bij het bovenstaande.. alleen het was toch pas morgen..? Hoe dan ook, dat ie maar onbewolkt en indrukwekkend mag zijn!

Groetjes,
Inge

mama

Hè Marcel, wat een mooie foto's. Ik ben heel benieuwd naar de foto's van de zonsverduistering.

Liefs mama

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!